فن کوئل ANTF4

ویژگی‌ها
ظرفیت سرمایشی: 3600KW
ظرفیت گرمایشی: 5400KW
دارای: الکترو موتور ساخته شده تحت لیسانس SISME ایتالیا دارای کوئل سه ردیف در ظرفیت 400cfm
جنس سینی: درین پرسی یک پارچه با پوشش رنک کوره ای و عایق الاستومری
فیلتر: فیلتر کشوئی قابل شتشو
کویل: 3/8
تیکنس: 0/35
پشتیبانی فنی
ارسال به سراسر کشور
free-shipping
فروشنده
آرتا نسیم تهویه
ضمانت اصالت
تضمین کیفیت
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

به دستگاهی که برای سرمایش و گرمایش و به‌ طور کلی تهویه مطبوع در ساختمان‌ های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود فن کویل می گویند. آرتانسیم داکت اسپلیت  و فن کویل های متنوعی را با بهترین کیفیت تولید می کند.

طرز کار فن کویل

این دستگاه، فن کویل از دو بخش اصلی فن و کوئل تشکیل گردیده است. آب گرم در تابستان و آب سرد در زمستان از داخل کوئل های ANTF4  مسی و آلومینیومی آن عبور می کند.

به کمک یک فن هوا را از داخل کوئل ها عبور می دهد. این هوا پس از عبور از داخل کوئل ها تغییر دما داده و به کمک دریچه فن کویل به داخل واحد پرتاب می شود. این هوای مطبوع با هوای داخل اتاق تبادل حرارت داشته و دمای واحد را به اندازه دلخواه می رساند.

 

اجزای تشکیل دهنده فن کویل

یک فن کوئل  ANTF4از اجزای زیر تشکیل شده‌است:

فن

برای تهویه هوا از دستگاهی به نام اگزاست فن یا هواکش استفاده می کنند. فن عضوی از دستگاه تهویه مطبوع فن کویل است. تهویه هوا از گذشته تا به امروز همواره جزو موضوعات مورد توجه بوده است، هوای پاک اهمیت زیادی برای منازل، امکان عمومی، شرکت ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی دارد.

تمام سوله ها و کارخانه ها باید مجهز به هواکش صنعتی باشند تا برای حفظ سلامت افراد، آلاینده های حاصل از فرایند هایی تولیدی و شیمیایی را از محیط دفع کنند.

کار دستگاه هواکش این است که هوای داخل محیط را مکش و جذب کرده و سپس آن را به محیط بیرون انتقال می دهد.

کویل های ANTF4 سرمایش و گرمایش

این کوئل ها که معمولا از لوله های مسی با پره های آلومینیومی ساخته می شوند. کویل عضوی از دستگاه تهویه مطبوع فن کویل است. در دو فاز سرمایشی و گرمایشی وظیفه کاهش یا افزایش دمای محیط را بر عهده دارند. همان طور که مشخص است کوئل های سرمایشی در فصول گرم و کوئل های و کوئل های آب گرم گرمایشی در زمستان قابل استفاده هستند.

کوئل های ANTF4 گرمایشی از سه نوع الکتریکی، ابی و بخار تشکیل می شوند و منبع تغذیه برای کوئل های گرمایی یا کوئل آب گرم، آبگرمکن (پکیج) یا دیگ بخار می باشد.

کوئل سرمایشی بهترین وسیله برای کاهش مصرف انرژی و پایین آوردن هزینه های شما است. مبدل های سرمایشی با گاز های مخصوص کار می کنند. در تماس با هوای گرم دمای هوا را کاهش داده تا به درجه مطلوب برسد.

فیلتر هوا

یکی از مهمترین امکاناتی که یک هواساز دارد، فیلتر یا تصفیه هوا است. در داخل هواساز فیلتری وجود دارد که هوا با عبور از آن ناخالصی و ریزگرد های خود را از دست می دهد و با کیفیت بهتری وارد فضای مد نظر می شود.؛ فیلتر های هوا قابل شست و شو و تعویض هستند.

فیلتر های هواساز صنعتی معمولا به شکل چند لایه هستند تا هوا از چند مرحله فیلتر عبور کند و به طور کامل از ناخالصی ها پاک شود.

شیر فلکه

این قطعه یعنی، شیر فن کوئل همانطور که از نامش پیداست جهت کنترل فن کویل استفاده می شود. دمای آب بر لوله های فن کویل را کنترل می نماید.

قطعه شیر هوا گیری

در فن کوئل ها شیر مخصوصی تعبیه گردیده است تا فرایند هواگیری فن کوئل به راحتی انجام شود. به طور معمول با باز کردن شیر جریان آب از لوله های کوئل دستگاه تخلیه می شود. پس از انجام این کار به آرامی و با دقت شیر هواگیری دستگاه بسته می شود.

در فن کوئل ها ANTF4 درجه حرارت توسط ترموستات و مقدار رطوبت توسط هیومیدستات و مقدار هوا توسط فن و مقدار هوای تازه به روش های متداول کنترل می شود.

 

 

توضیحات تکمیلی

ظرفیت سرمایشی

3600KW

ظرفیت گرمایشی

5400KW

دارای

الکترو موتور ساخته شده تحت لیسانس SISME ایتالیا
دارای کوئل سه ردیف در ظرفیت 400cfm

جنس سینی

درین پرسی یک پارچه با پوشش رنک کوره ای و عایق الاستومری

فیلتر

فیلتر کشوئی قابل شتشو

کویل

3/8

تیکنس

0/35

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فن کویل
فن کوئل ANTF4
آرتا نسیم تهویه
برای قیمت تماس بگیرید
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.