فن کوئل ANTF2

ویژگی‌ها
ظرفیت سرمایشی: 1800 kw
ظرفیت گرمایشی: 2700 kw
دارای: کوئل سه ردیف در ظرفیت   2400cfm الکترو موتور  تحت لیسانس SISME ایتالیا
فیلتر: فیلتر کشوئی قابل شتشو
جنس سینی: درین پرسی یک پارچه با پوشش رنک کوره ای و عایق الاستومری
کویل: 3/8
تیکنس: 0/35
پشتیبانی فنی
ارسال به سراسر کشور
free-shipping
فروشنده
آرتا نسیم تهویه
ضمانت اصالت
تضمین کیفیت
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

  • فن کویل  ANTF2یک دستگاه ساده است که از یک مبدل حرارتی (کویل) سرمایشی یا گرمایشی و یک فن تشکیل گردیده است. آب سرد (در تابستان) یا آب گرم (در زمستان) درون کویل های (لوله های مسی) آن جریان یافته و فن با وزیدن هوا از اطراف کویل (لابه لای لوله ها) ، موجب برخورد هوا با سطح سرد یا داغ کویل شده و هوای سرد یا گرم را به فضای داخل ساختمان ارسال می کند.

    آرتانسیم داکت اسپلیت و فن کویل های متنوعی را با بهترین کیفیت تولید می کند.

    نحوه کار فن کوئل ها:

    فن کویل ها معمولاً به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. درحالت اول فن کویل ANTF2 فقط حرارت و برودت مورد نیاز را تأمین می‌کند و هوای تازه توسط هوارسان مرکزی و به وسیله کانال‌ های توزیع هوا در سطح محل منتشر می‌گردد، تا تهویه مناسب در محل مورد نظر انجام گیرد.

    در این حالت میزان بار سرمایی وگرمایی توسط ترموستات بکار رفته در فن کویل ANTF2 انجام می شود و با خاموش و روشن شدن فن تنظیم می‌گردد.

    در حالت دوم علاوه بر تأمین حرارت و برودت مورد نیاز، وظیفه تأمین هوای تازه را نیز به عهده دارد. بدین صورت که فن دستگاه، هوای تازه را از طریق دریچه تعبیه گردیده در پشت فن کویل گرفته و در محل پخش می‌کند.

    از محاسن این روش می‌توان به کاهش هزینه‌ های مربوط به سیستم هوارسان مرکزی و متعلقات مربوطه اشاره نمود و عدم فیلتراسیون هوای تازه از معایب این روش می ‌باشد.

    انواع فن کویل:

    فن‌کویل‌ ها را می‌توان به لحاظ محل نصب، روکار یا توکار بودن، و از لحاظ سرمایش و گرمایش و شکل ساختاری آن تقسیم‌ بندی کرد. فن کویل ‌های با ظرفیت بیش از 1200 CFM به نام داکت فن کوئل شناخته می‌شوند.

    تقسیم بندی از لحاظ نوع سرمایش و گرمایش:

    فن کویل‌ ها از لحاظ نوع سرمایش و گرمایش در دو نوع دو لوله و چهار لوله هستند. تهویه مطبوع، فن کویل‌ های دو لوله دارای یک لوله رفت و یک لوله برگشت هستند. فن کویل‌های چهار لوله، دارای دو لوله برای آمدن آب به کویل ‌ها و دو لوله برای برگشت آب هستند.

    فن کویل‌های چهار لوله می‌ توانند هم‌ زمان آب سرد و گرم را وارد کویل‌ های خود کنند. با این نوع فن کویل‌ ها می‌توان بخشی از یک محیط را سرد و بخش دیگری را گرم کرد. در حالی که فن کویل‌های دو لوله در یک زمان تنها می ‌توانند برای سرمایش یا گرمایش مورد استفاده قرار گیرند.

    علاوه بر این به خاطر آنکه سیستم لوله‌ کشی آب سرد و گرم در یک ساختمان متفاوت است، تنها برای گرمایش یا سرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    نحوه مطبوع سازی هوا در فن کوئل:

    فن کویل در واقع از دو کلمه مجزا به نام «فن» (پنکه یا دمنده هوا) و «کویل» تشکیل شده‌است، که فن در واقع مسئولیت دمیدن هوا به محیط را برعهده دارد و کوئل وظیفه مطبوع سازی دمای هوا را به عهده دارد. در واقع اگر آب داغ در کویل در جریان باشد دمای هوا گرم می‌شود و مناسب فصل زمستان برای تأمین گرما خواهد بود و اگر آب سرد در کویل‌ها در جریان باشد، دمای هوای حاصله سرد خواهد بود که مناسب فصل تابستان و خنک کردن هوای محیط است.

    حال سؤالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آب سرد یا گرم از کجا تأمین می‌شود. در پاسخ باید اضافه کنیم که آب سرد توسط چیلرها تأمین می‌شود و آب گرم نیز توسط موتورخانه یا پکیج گرمایشی تأمین خواهد شد. بدین صورت فن کویل‌ها قادرند باتوجه به دمای آبی که به کوئل ‌ها تزریق می‌شوند دمای هوای محیط را مطبوع سازند.

    آرتانسیم داکت اسپلیت  و فن کویل های متنوعی را با بهترین کیفیت تولید می کند.

توضیحات تکمیلی

ظرفیت سرمایشی

1800 kw

ظرفیت گرمایشی

2700 kw

دارای

کوئل سه ردیف در ظرفیت   2400cfm
الکترو موتور  تحت لیسانس SISME ایتالیا

فیلتر

فیلتر کشوئی قابل شتشو

جنس سینی

درین پرسی یک پارچه با پوشش رنک کوره ای و عایق الاستومری

کویل

3/8

تیکنس

0/35

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فن کویل
فن کوئل ANTF2
آرتا نسیم تهویه
برای قیمت تماس بگیرید
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.