یکی از مزیت های ساختمان های امروزی که مشاوران املاک معمولا روی آن تاکید دارند، استفاده از سیستم تهویه مطبوع به روز در این ساختمان هاست. انواع فن کویل و داکت اسپلیت را می توان از جمله تجهیزات ساختمانی مهمی دانست که امروزه استفاده از آنها بسیار متداول شده است. داکت اسپلیت در واقع نوعی سیستم تهویه مطبوع است که می تواند برای تامین گرمایش و سرمایش محیط های مختلف بکار گرفته شود. در این مطلب می خواهیم به مزایا و معایب خرید داکت اسپلیت دیجی کالا و معرفی انواع داکت اسپلیت بپردازیم.

معمولا در ساختمان هایی که از داکت اسپلیت استفاده می شود دیگر نیازی به استفاده از سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی مانند کولر، رادیاتور و بخاری احساس نمی شود. از طرفی، سیستم داکت اسپلیت چندان پیچیده نیست و از دو بخش کندانسور و هواساز تشکیل شده است. کندانسور از چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام، فین تشکیل شده و هواساز هم دارای دینام، اپراتور، پروانه، فیلتر، کویل و سینی است.

در انواع سیستم های تهویه مطبوع هواسازها به صورت توکار و درون سقف جانمایی می شوند. درسیستم های تهویه مطبوع هوا را به کمک کانال های تعبیه شده به محیط منتقل می کنند. معرفی یکی از تولیدکنندگان مطرح سیستم های تهویه مطبوع یعنی آرتا نسیم هم یکی دیگر از بخش های این مطلب است.

اگر قصد خرید داکت اسپلیت از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را دارید و به دنبال اطلاعات مفید در این زمینه هستید ما را تا پایان با بهترین تولید کننده داکت اسپلیت آرتانسیم همراه کنید. داکت اسپلیت

 انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها از لحاظ کارکرد کمپرسور به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

داکت اسپلیت اینورتز: در این نمونه کارکرد موتور الکتریکی متغیر و با سرعت بالا است. منظور از متغیر بودن دور الکتریکی این است که زمانی که هوای محیط خنک است دور متغیر کاهش می یابد و زمانی که هوای محیط گرم باشد دور متغیر زیاد می شود.

در واقع داکت اسپلیت اینورتر متناسب با اختلاف دمای محیط و ترموستات روی دستگاه، برق مصرف می‌کند که این قابلیت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نکته دیگر اینکه، بر خلاف داکت اسپلیت معمولی، این نمونه هیچ وقت به صورت کامل خاموش نمی‌شود.

داکت اسپلیت با کمپرسور دور ثابت: در این داکت اسپلیت ها کمپرسور با دور ثابت کار می‌کند. این بدین معناست که داکت اسپلیت برای تامین سرمایش به یک اندازه ثابت و مشخص برق مصرف می کند و پس از رسیدن به دمای موردنظر خاموش می شود. انواع داکت اسپلیت

لیست قیمت داکت اسپلیت در دیجی کالا

اگر در اینترنت برای خرید داکت اسپلیت جستجو کرده باشید، مطمئنا فهرست متنوعی از انواع سایت های آنلاین را دیده اید. در کنار سایر محصولاتی که عرضه می کنند به فروش داکت اسپلیت هم می پردازند.

یکی از این سایت ها، دیجی کالا است. درگاهی شناخته گردیده که برخلاف تصور عام، تخصصی در این حوزه ندارد. نمی تواند ضمانت معتبری را برای خرید داکت اسپلیت دیجی کالا به مشتریان خود ارائه کند.

از طرف دیگر بسیاری از نمونه های داکت اسپلیت معرفی گردیده در این سایت یا ناموجود هستند یا اطلاعات مناسبی درباره آنها ارائه نشده است. همچنین، محدودیت محصولات موجود و نبود امکان مقایسه محصولات مشابه با قیمت های نزدیک به هم از دیگر مشکلات خرید داکت اسپلیت دیجی کالا است.

در یک کلام شما نمی توانید به فهرست قیمت مشخصی از انواع داکت اسپلیت از برندهای معتبر و در بازه قیمتی که مدنظر دارید دسترسی داشته باشید.داکت اسپلیت دیجی کالا

مزایای خرید داکت اسپلیت از دیجی کالا

شاید خرید برخی لوازم و مایحتاج روزانه که حساسیت بالایی ندارند. از وب سایت هایی مانند دیجی کالا مزایای متعددی داشته باشد، اما مطمئنا برای خرید داکت اسپلیت این مزیت ها به حداقل می رسد.

به عبارت بهتر، شما برای خرید اینترنتی هر محصول تخصصی، نیازمند مشاوره با کارشناسان متخصص آن حوزه هستید. این در حالی است که متاسفانه برخی خریداران به این موضوع هیچ توجهی ندارند و کالای موردنیازشان را از سایت های غیرتخصصی خریداری می کنند.

معایب خرید داکت اسپلیت از دیجی کالا

اگر برای خرید داکت اسپلیت دیجی کالا نام این محصول را در این درگاه جستجو کنید، خواهید دید که فهرست محدودی از انواع داکت اسپلیت را به شما ارائه می دهد. فهرستی که تنها بخشی از اطلاعات موردنیازتان را تامین می کند.

این در حالی است که همه مشتریان برای خرید تجهیزات ساختمانی مهم که نیازمند صرف هزینه نسبتا زیاد است، باید به اطلاعات دقیق و به روز دسترسی داشته باشند. بنابراین می توان نتیجه گرفت با توجه به اینکه دیجی کالا تخصصی در حوزه این محصولات ندارد، گزینه مناسبی برای خرید داکت اسپلیت و دستگاه های مشابه نیست.

بعلاوه اینکه شما با خرید داکت اسپلیت دیجی کالا نمی توانید هیچ گونه ضمانت و پشتیبانی را دریافت کنید که این موضوع نیز یک عیب بزرگ برای خرید از این سایت است.

خرید داکت اسپلیت از آرتانسیم

یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع سیستم های تهویه، گروه صنعتی آرتانسیم است. شرکتی نام آشنا که قدمت فعالیت آن به بیش از یک دهه می رسد. به کمک کارشناسان زبده به مشتریان خود در خرید انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مشاوره می دهد.

همراهی محصولات این گروه تولیدی با فناوری های روز دنیا موجب گردیده تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده محصولات موردنیازشان را از این برند خریداری کنند.

اگر قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع از چیلر خانگی و داکت اسپلیت  تا انواع فن کویل را دارید، پیشنهاد می شود مقاله های تخصصی موجود در وب سایت این مجموعه را بررسی کنید.

آرتا نسیم همچنین امکان مراجعه حضوری برای دریافت مشاوره خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش داکت اسپلیت تهران آرتانسیم تهویه به آدرس سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، نبش خیابان 38، پلاک 28، راهنمایی های لازم برای خرید داکت اسپلیت را دریافت کنید.

کلام آخر؛

یکی از مزایای ساختمان های امروزی، استفاده از تجهیزات مناسب در آنها برای صرفه جویی در مصرف انرژی است. داکت اسپلیت ها از جمله مهمترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستند که توانسته اند نظر بسیاری از سازندگان را به خود جلب کنند.

محصولاتی کاربردی و پراستفاده که شرکت های تخصصی متعددی در زمینه ولید و عرضه آنها فعالیت می کنند.

البته در کنار گروه های تولیدی، وب سایت های مختلفی هم در حوزه فروش انواع داکت اسپلیت فعال هستند. آنچه در این مطلب بررسی کردیم مزایا و معایب خرید داکت اسپلیت دیجی کالا و معرفی گروه صنعتی آرتا نسیم تهویه بود.

با توجه به اینکه مشتریان برای خرید تجهیزاتی مانند داکت اسپلیت باید هزینه نسبتا زیادی را پرداخت کنند. مراجعه به مراکز فروش آنلاین که تخصصی در این زمینه ندارند قطعا اشتباه است.

در واقع خرید انواع داکت اسپلیت نیازمند کسب اطلاعات مفید و به روز از کارشناسان این حوزه است. این در حالی است که وب سایت هایی مانند دیجی کالا که محصولات مختلفی را عرضه می کنند، نمی توانند به خوبی از عهده آن بربیایند.

پیشنهاد می شود برای خرید داکت اسپلیت، از مشاوران متخصص گروه های تولیدی معتبر مانند آرتا نسیم کمک بگیرید. با انجام این کار نه تنها از اطلاعات دریافتی و قیمت اعلام گردیده مطمئن هستید. بلکه خیالتان از بابت ضمانت و پشتیبانی تخصصی محصول خریداری گردیده هم آسوده است.

این اطمینان را به شما می دهیم که با مرور مقاله های آرتا نسیم و مقایسه محصولات موجود، می توانید بهترین خرید را انجام دهید.