خرید فن کویل از دیجی کالا

فن کویل ها از جمله تاسیسات مهم و بسیار کاربردی در سیستم تهویه مطبوع هر ساختمانی هستند. معمولا از انواع این دستگاه برای تامین دمای مطلوب در فصول سرد و گرم سال استفاده می شود. فن کویل یا فن کویل یونیت دارای دو بخش اصلی فن دمنده و مبدل حرارتی یا همان کویل است. این بخش ها با ترکیب فیلتر و یک مدار کنترلی ساده قسمت های اصلی سیستم تهویه را تشکیل می دهند. نحوه عملکرد فن

خرید فن کویل از دیجی کالا

خرید فن کویل از دیجی کالا

کویل ها بسیار ساده است. در تابستان آب سرد و در زمستان آب گرم، درون کویل ها جریان می یابد و با وزش هوا از اطراف کویل ها هوای سرد یا گرم به فضای داخلی ساختمان هدایت می شود. حال که یک دید کلی از فن کویل ها و نحوه عملکرد آنها بدست آوردید، در ادامه به سراغ موضوع اصلی این مطلب یعنی خرید فن کویل از دیجی کالا می رویم. مزایا و معایب خرید فن کویل از دیجی کالا بعلاوه خرید فن کویل از آرتا نسیم از دیگر موضوعاتی است که به آنها خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید فن کویل را داشته باشید، با انجام یک جستجوی ساده در اینترنت، خواهید دید که مجموعه های مختلفی در این حوزه فعال هستند. شرکت هایی که هر یک سعی می کنند با ارائه شرایط مناسب و مورد نیاز مشتریان، رضایت آنها را از خرید نهایی جلب کنند. پیشنهاد می شود، اگر می خواهید با اطلاعات کافی این سیستم تهویه را خریداری کنید، تا انتهای این مطلب همراه با بهترین تولیدکننده داکت اسپلیت آرتانسیم باشید.

انواع فن کویل

فن کویل ها با توجه به مکانی که قرار است استفاده شوند، انواع مختلفی دارند. در یک نگاه کلی می توان فن کویل ها را به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

فن کویل سقفی

از جمله پرکاربردترین فن کویل ها محسوب می شود که محل نصب آن در سقف کاذب یا زیر سقف است. مهم ترین مزایای این فن کویل ها کم صدا بودن و اشغال فضای کم در محیط به دلیل توکار بودن است.

با توجه به شیوه هوا دهی فن کویل سقفی که از دریجه جلویی و به صورت افقی است، این وسیله انتخاب مناسبی برای نصب در ساختمان های مسکونی، ادارات، دانشگاه ها و مکان هایی با فضای کوچک است.

فن کویل سقفی روکار

امروزه این نوع فن کویل با اقبال کمتری از سوی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مواجه است. فن کویل سقفی روکار که با نام فن کویل با کابین هم شناخته می شود، همانطور که از نام آن پیداست، برای نصب به شکل روکار استفاده می شود.

فن کویل زمینی

این فن کویل که به صورت ایستاده یا زمینی سرمایش و گرمایش ساختمان ها را تامین می کند، اغلب در مکان هایی که فضای کافی برای استقرار آنها وجود دارد، استفاده می شود.

مهمترین مزیت فن کویل زمینی تعمیر آسان آن به جهت قرارگیری روی زمین است. از سوی دیگر اشغال بخشی از فضای محیط به عنوان مهمترین معایب این دستگاه مطرح شده است.

مکش هوا در این فن کویل ها از جهت پایین و دمیدن هوا از بالا یا روبروی دستگاه انجام می شود. از فن کویل های زمینی معمولا در مراکز آموزشی مانند مدارس، بیمارستان ها و مجتمع های مسکونی که امکان شکافتن سقف برای نصب دستگاه وجود ندارد، استفاده می شود.

فن کویل دیواری

ظاهر این فن کویل ها بسیار مشابه کولرهای گازی است که امروزه استفاده می شوند. برخلاف کولرهای گازی که مبرد در درون لوله ها جریان دارد، در فن کویل دیواری ماده در حال گردش آب است.

یکی از معایب فن کویل های دیواری گران قیمت بودن آنها است. به همین دلیل امروزه کمتر استفاده می شوند. نصب و تعمیر ساده این دستگاه هم از مزایای فن کویل دیواری است.

فن کویل های کانالی

ظاهر و نحوه نصب این فن کویل بسیار شبیه نوع سقفی توکار است و درون سقف کاذب ساختمان جانمایی می شود. با توجه به اینکه در فن کویل کانالی تهویه هوا از طریق کانال کشی انجام می شود، آلودگی صوتی این مدل نسبتا زیاد است و برای فضاهای مسکونی و اداره ها مناسب نیست. مزیت مهم فن کویل کانالی هوادهی نسبتا بالای آن است.

فن کویل کاستی

محبوبیت این فن کویل که به نوع سقفی توکار شباهت دارد؛ به دلیل امکان نصب آن در سقف های کاذب و ارتفاع های کم و زیاد است. هوادهی در این فن کویل به صورت یک، دو و چهار طرفه انجام می شود که نوع چهار طرفه آن طرفداران زیادی دارد.

با توجه به استفاده از برد الکتریکی هوشمند، پمپ درین برای ارسال آب تقطیر شده به بیرون و ریموت کنترل در فن کویل کاستی، قیمت آن گران تر از نوع سقفی توکار است.

لیست قیمت فن کویل در دیجی کالا

همانطور که پیش تر هم گفته شد، شرکت های اینترنتی متعددی از جمله دیجی کالا در زمینه فروش تجهیزات ساختمانی فعالیت می کنند. برای دستیابی به لیست قیمت فن کویل دیجی کالا کافی است برند مربوطه را در آن جستجو کنید.

برخلاف تصور موجود خواهید دید که بسیاری ازفن کویل های سرچ شده در این سایت یا ناموجود هستند و یا اطلاعات مناسبی درباره آنها ارائه نشده است و یا تعداد موارد موجود بسیار محدود است. بنابراین مقایسه محصولات مشابه با قیمت های نزدیک به هم امکان پذیر نیست.

در واقع شما نمی توانید به فهرست قیمت مشخصی از فن کویل ها در بازه قیمتی که مدنظر دارید دسترسی داشته باشید.

مزایای خرید فن کویل از دیجی کالا

برای خرید اینترنتی هر محصولی لازم است از کارشناسان تخصصی آن حوزه مشاوره بگیرید. این در حالی است که برخی خریداران بدون توجه به این موضوع اقدام به خرید کالای موردنیازشان از سایت های غیرتخصصی می کنند.

با توجه به مطالب گفته شده خرید فن کویل دیجی کالا نه تنها مزیتی برای شما ندارد که می تواند دردسر ساز هم باشد. توصیه می شود اگر برای خرید این محصول جدی هستید از سایت های تخصصی این حوزه همچون آرتا نسیم کمک بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید داکت اسپلیت از دیجی کالا

معایب خرید فن کویل از دیجی کالا

با یک سرچ کوتاه درباره فن کویل ها در این وب سایت فهرست محدودی از انواع فن کویل برای شما ارائه می شود. لیستی که به کمک آن تنها می توانید بخشی از آنچه که برای خرید فن کویل دیجی کالا نیاز دارید را از آن استخراج کنید.

این در حالی است که شما برای خرید تجهیزات مهم ساختمانی که صرف هزینه نسبتا زیادی را به دنبال دارد، نیازمند کسب اطلاعات دقیق و به روز هستید.

بنابراین می توان گفت با توجه به اینکه دیجی کالا تخصصی در حوزه این محصولات ندارد. چندان نمی توانید برای خرید فن کویل و دستگاه های مشابه اینچنینی روی این سایت حساب باز کنید. بعلاوه اینکه شما با خرید فن کویل دیجی کالا هیچ ضمانت و پشتیبانی را نمی توانید برای محصول خود دریافت کنید که این خود یک عیب بزرگ است.

تولیدکننده داکت اسپلیت

خرید فن کویل از آرتانسیم

خرید فن کویل از آرتانسیم

خرید فن کویل از آرتانسیم

گروه صنعتی آرتا نسیم تهویه از جمله شرکت های فعال در حوزه تولید و عرضه فن کویل های ایرانی است. قدمت فعالیت این گروه تخصصی به بیش یک دهه می رسد و از این رو می تواند انتخاب خوبی برای دریافت مشاوره در حوزه خرید انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی باشد.

علاوه بر این؛ آرتا نسیم همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را همگام با تکنولوژی برترین های دنیا تولید و به بازار عرضه کند. اگر می خواهید با انواع سیستم های تهویه مطبوع از چیلر خانگی و داکت اسپلیت گرفته تا انواع فن کویل آرتا نسیم بیشتر آشنا شوید کافی است مقاله های تخصصی وب سایت این مجموعه تخصصی را بررسی کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به مرکز فروش فن کویل تهران آرتا نسیم تهویه واقع در سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، نبش خیابان 38، پلاک 28، راهنمایی ها و مشاوره های لازم برای خرید فن کویل موردنظرتان را دریافت کنید.

کلام آخر در خصوص خرید فن کویل دیجی کالا

این روزها یکی از پراستفاده ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اغلب ساختمان ها، انواع فن کویل ها هستند. تجهیزاتی که با توجه به تنوع خود به راحتی می توانند نیاز هر مشتری را برآورده کنند.

در این حوزه شرکت های تخصصی متعددی فعالیت دارند. بعلاوه اینکه وب سایت های مختلفی نیز در زمینه فروش انواع فن کویل فعالیت می کنند. در این مطلب به بررسی مزایا و معایب خرید فن کویل دیجی کالا پرداختیم.

با توجه به اینکه خرید تجهیزات اینچنینی اغلب نیازمند صرف هزینه های زیادی است؛ نمی توان برای خرید آن به هر مرکز فروش آنلاین اعتماد کرد. در واقع خرید انواع فن کویل نیازمند کسب اطلاعات مفید و به روز از کارشناسان این حوزه است. وب سایت هایی مانند دیجی کالا نمی توانند به خوبی از عهده آن بربیایند.

بنابراین بهتر است برای پیگیری این موضوع به شرکت های تخصصی مانند آرتا نسیم مراجعه کنید که با تکیه بر قدمت فعالیت و تخصص کارشناسان خود می توانند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. مطمئنا با مرور مقاله های این گروه تولیدی و مقایسه محصولات موجود، می توانید بهترین خرید را انجام دهید.